آزموندهنده: محمد محمدی
در آزمون IVA2، نمره کلی توجه (FS Attention Quotient) برابر با 61 گزارش شده است که نشاندهنده سطح متوسط به پایینی از توجه است. نمرات متفاوت برای توجه شنیداری و دیداری وجود دارد (شنیداری AQ: 93 و دیداری AQ: 43)، که نشان میدهد این فرد بیشتر در بخش دیداری دچار مشکل است. همچنین گزارشی از مشکلات احتمالی ناشی از اختلال نقص توجه/بیشفعالی ارائه شده که باید بررسیهای بیشتری برای تشخیص قطعی انجام گیرد.
کاربر در موقعیتهای مختلف تلاش میکند که به درک عمیقی از یک موضوع برسد و از تکنیکهایی مانند بازنگری و پرسش برای فهم بیشتر بهره میبرد. این نشان دهنده توانایی بالای او در درک مطالب پیچیده و انطباقپذیری با اطلاعات جدید است.
در پاسخ به سوالات مختلف، کاربر به ایدههای خلاقانه و نوآورانهای دست یافته است. او به سادگی تصور میکند که چگونه مدرسهای متفاوت بسازد یا راهحلهای جدیدی برای مشکلات بزرگ پیدا کند. با این حال، تخیل بالا هم ممکن است در برخی موقعیتها به نتیجه نرسد یا غیرعملی شود.
پاسخهای ارائه شده در پرسشنامه نشاندهنده قدرت خوب در حل مسئله است. کاربر در موقعیتهای مختلف به دنبال راهحلهای خلاقانه است و اغلب به جای تقلب تلاش میکند مشکلات را به شیوهای صحیح حل کند، مثل درخواست کمک از دیگران یا معلم. این پاسخها نشانه توانمندی او در حل مسائل است.
پاسخها نشان میدهد که کاربر از توانایی بسیار بالایی در کار گروهی برخوردار است. او در مواجهه با مشکلات گروهی، سعی دارد تا به دیگر اعضا کمک کند و از آنها حمایت کند. همچنین، در تنظیم کارها و تقسیم وظایف برای بهبود زمان واکنش نشان میدهد که نشاندهنده هماهنگی و ارتباط موثر با دیگر اعضاست.
پاسخ کاربر در شرایط متغیر و غیرمنتظره نشاندهنده انعطافپذیری خوب اوست. او به راحتی میتواند با برنامههای تغییر یافته کنار بیاید و با جریان مشکلها پیش رود. این نشان میدهد که او به سادگی قادر به تطبیق با شرایط جدید است.
پاسخها نشان میدهند که کاربر به مسئولیتهای شخصی خود اهمیت میدهد و در تلاش است که در مواقع سختی و تغییرات پیچیده، تعهدات خود را به بهترین نحو انجام دهد. این نشاندهنده سطح بالایی از پذیرش مسئولیت در قبال کارها و قولهاییست داده است.
کاربر نشان داده است که با وجود سختی یا خستگی، توانایی خود را برای انجام وظایف و تعهدات دارد. او تلاش میکند کارهای خود را به پایان برساند و از تکنیکهای مختلف برای غلبه بر موانع استفاده میکند. این رفتار نشاندهنده انضباط شخصی مناسبی است.
پاسخهای ارائه شده حاکی از توانایی در مدیریت زمان به خصوص در شرایط تحت فشار است. کاربر قادر به تقسیمبندی مسئولیتها و هدایت کار گروهی به گونهای است که در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرد. این نشان از نظم و دقت او در مدیریت زمان دارد.
کاربر روشهای مختلفی برای مدیریت خشم خود بیان کرده است، اما از عواملی که ممکن است او را عصبانی کنند نیز آگاه است. او به دنبال ایجاد آرامش در خود میباشد و سعی میکند از روشهای مناسب برای کنترل موقعیتهای ناخوشایند استفاده کند. این نشان از توانایی متوسط به بالایی در مدیریت خشم دارد.
این اطلاعات بر اساس آزمونهای انجام شده توسط هوش مصنوعی چیدمان شده و احتمال خطا در آن وجود دارد. بهتر است برای بررسی دقیقتر این گزارش را با یک مشاور تحصیلی و نوجوانان بررسی کرده و مصاحبه حضوری با شخص صورت گیرد. با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و دانش آموزان شما! ✌️ ♥️