braintest.ir braintest.ir

نخبگان فردا (گزینش مدارس - متوسطه اول)

آزمون‌دهنده: محمد محمدی

گزارش نهایی

شروع راه

آماده یه سفر مهیج با Braintest هستی؟ پس بزن بریم!

گام اول

آماده شو برای یه گام جذاب دیگه!

زمان تقریبی: 20 دقیقه

شما این گام رو گذروندید. برید مرحله بعدی ...

وقتشه استراحت کنی ...

بیا یه بازی کنیم تا ذهنت یکمی خنک بشه! این بازی خیلی راحته! هرجا کلیک کنه بلوک برش میخوره. فقط باید حواست باشه کم نیاری! یکم بازی کن و برگرد پیش خودم تا نقشه رو ادامه بدیم. اگر هم حسابی آماده‌ای میتونی از این مرحله بپری!!

برو بریم

گام دوم

آماده شو برای یه گام جذاب دیگه!

زمان تقریبی: 5 دقیقه

شما این گام رو گذروندید. برید مرحله بعدی ...

وقتشه استراحت کنی ...

بیا یه بازی کنیم تا ذهنت یکمی خنک بشه! این بازی خیلی باحاله! ولی قول نمیدم راحت باشه ... فقط کافیه چیزی که پخش میشه رو تکرار کنی. اگر موفق میشه یه شلیک موفق داری و اگر نه کشته میشی! یکم بازی کن و برگرد پیش خودم تا نقشه رو ادامه بدیم. اگر هم حسابی آماده‌ای میتونی از این مرحله بپری!!

برو بریم

گام سوم

آماده شو برای یه گام جذاب دیگه!

زمان تقریبی: 45 دقیقه

شما این گام رو گذروندید. برید مرحله بعدی ...

نتیجه نهایی

آزمون‌دهنده: محمد محمدی - 17 ساله - مرد
گزارش جامع هوش مصنوعی

گزارش نهایی نقشه شناخت نخبگان فردا (گزینش مدارس متوسطه اول)

اطلاعات پردازش شده متناسب شما بر اساس آزمون‌های داده شده و اطلاعات اعلامی شما


  • IQ: 0
  • امتیاز توجه و تمرکز 7 از 10

در آزمون IVA2، نمره کلی توجه (FS Attention Quotient) برابر با 61 گزارش شده است که نشان‌دهنده سطح متوسط به پایینی از توجه است. نمرات متفاوت برای توجه شنیداری و دیداری وجود دارد (شنیداری AQ: 93 و دیداری AQ: 43)، که نشان می‌دهد این فرد بیشتر در بخش دیداری دچار مشکل است. همچنین گزارشی از مشکلات احتمالی ناشی از اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی ارائه شده که باید بررسی‌های بیشتری برای تشخیص قطعی انجام گیرد.

  • امتیاز درک مطلب 8 از 10

کاربر در موقعیت‌های مختلف تلاش می‌کند که به درک عمیقی از یک موضوع برسد و از تکنیک‌هایی مانند بازنگری و پرسش برای فهم بیشتر بهره می‌برد. این نشان دهنده توانایی بالای او در درک مطالب پیچیده و انطباق‌پذیری با اطلاعات جدید است.

  • امتیاز خلاقیت 7 از 10

در پاسخ به سوالات مختلف، کاربر به ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای دست یافته است. او به سادگی تصور می‌کند که چگونه مدرسه‌ای متفاوت بسازد یا راه‌حل‌های جدیدی برای مشکلات بزرگ پیدا کند. با این حال، تخیل بالا هم ممکن است در برخی موقعیت‌ها به نتیجه نرسد یا غیرعملی شود.

  • امتیاز توانایی حل مسئله 8 از 10

پاسخ‌های ارائه شده در پرسشنامه نشان‌دهنده قدرت خوب در حل مسئله است. کاربر در موقعیت‌های مختلف به دنبال راه‌حل‌های خلاقانه است و اغلب به جای تقلب تلاش می‌کند مشکلات را به شیوه‌ای صحیح حل کند، مثل درخواست کمک از دیگران یا معلم. این پاسخ‌ها نشانه توانمندی او در حل مسائل است.

  • امتیاز کار گروهی 9 از 10

پاسخ‌ها نشان می‌دهد که کاربر از توانایی بسیار بالایی در کار گروهی برخوردار است. او در مواجهه با مشکلات گروهی، سعی دارد تا به دیگر اعضا کمک کند و از آن‌ها حمایت کند. همچنین، در تنظیم کارها و تقسیم وظایف برای بهبود زمان واکنش نشان می‌دهد که نشان‌دهنده هماهنگی و ارتباط موثر با دیگر اعضاست.

  • امتیاز انعطاف‌پذیری 8 از 10

پاسخ کاربر در شرایط متغیر و غیرمنتظره نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری خوب اوست. او به راحتی می‌تواند با برنامه‌های تغییر یافته کنار بیاید و با جریان مشکل‌ها پیش رود. این نشان می‌دهد که او به سادگی قادر به تطبیق با شرایط جدید است.

  • امتیاز مسئولیت پذیری 7 از 10

پاسخ‌ها نشان می‌دهند که کاربر به مسئولیت‌های شخصی خود اهمیت می‌دهد و در تلاش است که در مواقع سختی و تغییرات پیچیده، تعهدات خود را به بهترین نحو انجام دهد. این نشان‌دهنده سطح بالایی از پذیرش مسئولیت در قبال کارها و قول‌هایی‌ست داده است.

  • امتیاز انضباط شخصی 7 از 10

کاربر نشان داده است که با وجود سختی یا خستگی، توانایی خود را برای انجام وظایف و تعهدات دارد. او تلاش می‌کند کارهای خود را به پایان برساند و از تکنیک‌های مختلف برای غلبه بر موانع استفاده می‌کند. این رفتار نشان‌دهنده انضباط شخصی مناسبی است.

  • امتیاز مدیریت زمان 8 از 10

پاسخ‌های ارائه شده حاکی از توانایی در مدیریت زمان به خصوص در شرایط تحت فشار است. کاربر قادر به تقسیم‌بندی مسئولیت‌ها و هدایت کار گروهی به گونه‌ای است که در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرد. این نشان از نظم و دقت او در مدیریت زمان دارد.

  • امتیاز کنترل خشم 6 از 10

کاربر روش‌های مختلفی برای مدیریت خشم خود بیان کرده است، اما از عواملی که ممکن است او را عصبانی کنند نیز آگاه است. او به دنبال ایجاد آرامش در خود می‌باشد و سعی می‌کند از روش‌های مناسب برای کنترل موقعیت‌های ناخوشایند استفاده کند. این نشان از توانایی متوسط به بالایی در مدیریت خشم دارد.


این اطلاعات بر اساس آزمون‌های انجام شده توسط هوش مصنوعی چیدمان شده و احتمال خطا در آن وجود دارد. بهتر است برای بررسی دقیق‌تر این گزارش را با یک مشاور تحصیلی و نوجوانان بررسی کرده و مصاحبه حضوری با شخص صورت گیرد. با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و دانش آموزان شما! ✌️ ♥️